Nova pravila za trženje vaše blagovne znamke
Trženje potrošniških izdelkov se je v zadnjih 5 do 10 letih močno spremenilo, in sicer iz sveta, v katerem prevladujejo velike svetovne blagovne znamke in uveljavljeni modeli maloprodajnih televizorjev in velikih škatlic, v svet, ki je hitro veliko bolj zapleten, s širjenjem blagovnih znamk, kanalov in tržna orodja. Tehnologija je motila industrijo na tri načine. Prvič, to moti način, kako potrošniki sodelujejo z blagovnimi znamkami. Zdaj v Združenem kraljestvu in ZDA več kot 60% potrošnikov odkriva blagovne znamke. Obstaja pet področij, na katera spodbujamo skupne ureditve trga. Prvo je, katere so moje platforme za prihodnost, ki bodo vodile rast v naslednjih 5 do 10 letih? Če izkoristimo današnje združitve dobička in napovemo njihovo prihodnost, preprosto ne bomo zajeli ravni motenj, ki vplivajo na te panoge.
Drugič, kakšen je portfelj blagovnih znamk in poslovni portfelj glede na te platforme za rast, ki jih bom uporabil za njihovo obravnavo? Strategija portfelja blagovnih znamk vse bolj narašča. In tretjič, ko bom jasno poznal te platforme in te blagovne znamke, kako bom uvedel sodobno trženje, da bom sodeloval s potrošnikom? Stranke opažamo izredno povečanje donosne rasti, ki jo podpiramo pri ponastavitvi njihovega tržnega modela. Ampak to ni enostavno. Torej, področji štiri in pet omogočata. Četrti, kakšna je podatkovna in tehnološka strategija ter načrt za njihovo izvedbo? Voditelji so lastniki svojih podatkov, jih nenehno osvežujejo in, kar je še pomembneje, uporabljajo za obveščanje o poslovnih odločitvah. In tehnologijo, ki podpira to, postavljajo kot prednostno nalogo.